







Et alt-i-en-system til jeres arbejdsstyrke
-
Opret og tilpas nemt vagter, så de passer til dagens opgaver og medarbejdernes færdigheder. Med praktiske skabeloner, historiske data og drag-and-drop-værktøjer bliver personaleplanlægning enkelt og stressfrit.
-
Følg arbejdstimer ned i detaljen – uanset om de er knyttet til et projekt, en specifik opgave eller en lokation. Tilpas registreringen til roller, så det er nemt at se, hvem der er hvor, og hvad de arbejder på.
-
Håndtering af ferie, sygefravær eller sidste-øjebliks-ændringer har aldrig været nemmere. Lad medarbejdere bytte vagter og nye medarbejdere træde til under sygdom, mens du kan godkende vagtbytte og -ændringer på farten – så alle forbliver tilfredse, og arbejdsflowet og planlægningen af opgaver kører stabilt.
-
-
Få fuldt overblik over, hvordan jeres ressourcer bruges, med klare data om timer, fravær og bemanding pr. lokation. Træf smartere beslutninger, spar omkostninger, og hold hele processen kørende effektivt.
Værdifulde værktøjer til alle roller i din virksomhed
-
Få fuldt overblik over medarbejdere, færdigheder og opgaver. Spar tid med automatiserede processer til tidsregistrering og løn til alle medarbejdere i organisationen.
-
Se dine vagter på mobilen, og registrér arbejdstid med få klik. Få besked om akutte opgaver direkte i appen.
-
Hold styr på arbejdsopgaver og arbejdstid. Byt vagter med kolleger, hvis behovet opstår.
-
Automatiser lønprocesser, og sikr korrekt dokumentation af arbejdstid og fravær for alle medarbejdere. Overhold lovgivning og regler uden besvær.





Book en demo
Få en times gratis møde, og oplev hvordan Timegrip kan hjælpe dig med at spare tid, reducere omkostninger og optimere din daglige drift:
- Vagtplanlægning og medarbejderstyring
- Tidsregistrering, ferie og fravær
- Operations, HR resourcer og indsigt
Tilpasset din virksomheds behov. Vi kontakter dig hurtigst muligt.
Er du allerede kunde? Så kontakt support her: