
Funktioner der gør din og dine medarbejderes arbejdsdag lettere
Gør alle dine medarbejderes vagtplan nemmere med et system, der sparer meget tid ved at kopiere planer på tværs af afdelinger og justere skabeloner hurtigt.
Ansatte kan selv byde på vagter baseret på deres kvalifikationer og tilgængelighed, hvilket skaber fleksibilitet og effektivitet i din forretning. Administratorer kan nemt tilpasse brugerrettigheder og sikre compliance med tidsregistrering ift. arbejdstidsloven og overenskomster. Alt sker helt automatisk med advarsler ved regelbrud og fleksible godkendelsesniveauer. Hold styr på bemanding, hviletid, pauser, overtid og fravær med et klart overblik.
Automatisér løn og optimer lønomkostninger, så du kan fokusere på det, der virkelig betyder noget. Effektivisér administration og få alle processer samlet i ét system, der gør hverdagen lettere for hele teamet.
Intelligente løsninger der optimerer din arbejdsplads
-
Få et klart overblik og fleksibilitet i din personaleplanlægning med automatisk vagtplanlægning, der sparer tid og minimerer fejl i lønprocesserne. Justér alles vagtplan i realtid og hold styr på budgettet. Skab en bedre balance mellem arbejde og fritid ved at medarbejdere selv kan angive deres tilgængelighed. Med integreret tidsregistrering planlægger du nemt det nødvendige antal medarbejdere og sikrer præcis lønudbetaling.
-
Få et klart overblik over din arbejdsstyrke med dynamiske kalenderværktøjer. Visualisér vagtplan, ressourcer og tilgængelighed på tværs af afdelinger og lokationer. Tilpas hurtigt planer, når ændringer opstår. Brug funktioner som drag-and-drop, farvekoder, filtre og synkronisering til at håndtere dine skemaer. Den enkelte medarbejder får også et klart overblik over deres arbejdstider.
-
Ændringer i medarbejderes vagtplan, fraværs- eller vagtgodkendelse bliver hurtigt kommunikeret til personalet via vores software, så de altid er informeret på rette tidspunkt. Ingen forsinkelser, ingen forvirring – medarbejderne kan nemt holde sig ajour med vagtplan via app notifikationer og beskeder.
-
Øg effektiviteten ved at matche medarbejderes kompetencer med de rette opgaver og sikre, at de er på de korrekte lokationer. Med vores systemer og geo-lokationer kan du sikre, at medarbejdere tjekker ind på det rigtige sted. Dette skaber en bedre oplevelse for både medarbejdere og ledere.





0
+
Medarbejdere bruger allerede vores apps.
0
+
Regler og overenskomster understøttes.
0
%
Færre fejl i lønbehandlingen.

Timegrip på arbejdspladsen
Vi arbejder for at sikre en bedre arbejdsdag
Book en demo
Få en times gratis møde, og oplev hvordan Timegrip kan hjælpe dig med at spare tid, reducere omkostninger og optimere din daglige drift:
- Vagtplanlægning og medarbejderstyring
- Tidsregistrering, ferie og fravær
- Operations, HR resourcer og indsigt
Tilpasset din virksomheds behov. Vi kontakter dig hurtigst muligt.
Er du allerede kunde? Så kontakt support her: