Med Timegrip sikrer du
effektiv planlægning korrekt lønberegning overblik over arbejdstid
Forbedr effektiviteten og kompetencer for din nuværende arbejdsstyrke med Timegrip – forenklet personaleplanlægning, præcis tidsregistrering og effektiv fraværshåndtering giver dig tid til at fokusere på beboerservice, medarbejdere og ejendomsadministration.
En fokuseret mandlig inspektør i refleksvest tager noter på en clipboard under evaluering af en bygge- eller industriplads.

Tid til effektiv håndtering af drift


Nøglepunkter

Hurtig tilpasning til dagens opgaver

Med Timegrip kan du nemt tilpasse medarbejderne efter dagens opgaver. Få hurtigt overblik over hele arbejdsstyrken, så du altid har de rette medarbejdere og ressourcer til stede på det rigtige tidspunkt. Selv på tværs af lokationer.
En forretningskvinde i blå blazer præsenterer information på en tablet for en eftertænksom mandlig kollega i en moderne kontorgang.
En forretningskvinde i blå blazer præsenterer information på en tablet for en eftertænksom mandlig kollega i en moderne kontorgang.
En forretningskvinde i blå blazer præsenterer information på en tablet for en eftertænksom mandlig kollega i en moderne kontorgang.
En forretningskvinde i blå blazer præsenterer information på en tablet for en eftertænksom mandlig kollega i en moderne kontorgang.
En forretningskvinde i blå blazer præsenterer information på en tablet for en eftertænksom mandlig kollega i en moderne kontorgang.
En forretningskvinde i blå blazer præsenterer information på en tablet for en eftertænksom mandlig kollega i en moderne kontorgang.

Et alt-i-en-system til jeres arbejdsstyrke

Timegrip hjælper dig med at optimere driften og sikre bedre overblik over personaleplanlægning:
  • Opret og tilpas nemt vagter, så de passer til dagens opgaver og medarbejdernes færdigheder. Med praktiske skabeloner, historiske data og drag-and-drop-værktøjer bliver personaleplanlægning enkelt og stressfrit.

     

    Vagtplanlægning

  • Følg arbejdstimer ned i detaljen – uanset om de er knyttet til et projekt, en specifik opgave eller en lokation. Tilpas registreringen til roller, så det er nemt at se, hvem der er hvor, og hvad de arbejder på.

     

    Tidsregistrering

  • Håndtering af ferie, sygefravær eller sidste-øjebliks-ændringer har aldrig været nemmere. Lad medarbejdere bytte vagter og nye medarbejdere træde til under sygdom, mens du kan godkende vagtbytte og -ændringer på farten – så alle forbliver tilfredse, og arbejdsflowet og planlægningen af opgaver kører stabilt.

     

    Fraværshåndtering

  • Få øjeblikkelige notifikationer, når der opstår konflikter i personaleplanlægning, hvileperioder er for korte, eller noget ikke stemmer. Ideelt til boligforeninger – det sikrer, at alt forløber glat, og at medarbejderne forbliver udhvilet og klar.

     

    Kommunikationsværktøjer

  • Få fuldt overblik over, hvordan jeres ressourcer bruges, med klare data om timer, fravær og bemanding pr. lokation. Træf smartere beslutninger, spar omkostninger, og hold hele processen kørende effektivt.

     

    Analytics og BI

Værdifulde værktøjer til alle roller i din virksomhed

Fra ejendomsinspektører til viceværter og administratorer – vores værktøjer hjælper alle medarbejdere med at holde sig organiserede og opdaterede. Lav personaleplanlægning, følg op på opgaver, og sørg for, at hver rolle fungerer problemfrit med klart overblik over hele arbejdsstyrken.
  • Få fuldt overblik over medarbejdere, færdigheder og opgaver. Spar tid med automatiserede processer til tidsregistrering og løn til alle medarbejdere i organisationen. 

  • Se dine vagter på mobilen, og registrér arbejdstid med få klik. Få besked om akutte opgaver direkte i appen. 

  • Hold styr på arbejdsopgaver og arbejdstid. Byt vagter med kolleger, hvis behovet opstår. 

  • Automatiser lønprocesser, og sikr korrekt dokumentation af arbejdstid og fravær for alle medarbejdere. Overhold lovgivning og regler uden besvær. 

En arbejder i en refleksvest skriver på en clipboard under en inspektion.
En arbejder i en refleksvest skriver på en clipboard under en inspektion.
En smilende mandlig rengøringsmedarbejder bruger en industriel tæpperenser på et kontor, mens en kollega rengør glasvægge i baggrunden.
En professionel forretningskvinde i en blå blazer arbejder på en bærbar computer ved et lyst og moderne skrivebord.
 Smilende forretningskvinde med en tablet i en moderne kontorindstilling, mens kollegaer diskuterer i baggrunden.

 

Book en demo

 

en times gratis møde, og oplev hvordan Timegrip kan hjælpe dig med at spare tid, reducere omkostninger og optimere din daglige drift:

 

  • Vagtplanlægning og medarbejderstyring
  • Tidsregistrering, ferie og fravær
  • Operations, HR resourcer og indsigt

 

Tilpasset din virksomheds behov. Vi kontakter dig hurtigst muligt.

 

 

Er du allerede kunde? Så kontakt support her:

Kontakt support