NYHED
Velkommen til Timegrip!
TimePlan, TimeMap og Timegrip er nu ét samlet brand.
Velkommen til Timegrip! TimePlan, TimeMap og Timegrip er nu ét samlet brand.
Med Timegrip sikrer du:
Effektiv planlægning Korrekt lønberegning Overblik over arbejdstid

Tid til effektiv håndtering af drift


Feature highlights

Hurtig tilpasning til dagens opgaver

Med Timegrip kan du nemt tilpasse din bemanding efter dagens opgaver. Få hurtigt overblik over hele arbejdsstyrken, så du altid har de rette medarbejdere til stede, når der er brug for dem. Selv på tværs af lokationer.
Nærbillede af en hånd, der bruger en smartphone til arbejdsstyring, vagtplanlægning og tidsregistrering
Smilende professionel kvinde med en tablet, der repræsenterer moderne teknologi til arbejdsstyring og effektiv teamkoordination
Kvinde gennemgår dokumenter ved en bærbar computer i et moderne kontormiljø, der repræsenterer datadrevet arbejdsstyring og vagtplanlægning
Nærbillede af hænder, der bruger en tablet til datadrevet arbejdsstyring og vagtplanlægning.

Et alt-i-en-system til jeres arbejdsstyrke

Timegrip hjælper dig med at optimere driften og sikre bedre overblik:
  • Opret og tilpas nemt vagter, så de passer til dagens opgaver. Med praktiske skabeloner og drag-and-drop-værktøjer bliver vagtplanlægning enkelt og stressfrit.

     

    Vagtplanlægning

  • Følg arbejdstimer ned i detaljen – uanset om de er knyttet til et projekt, en specifik opgave eller en lokation. Tilpas registreringen til roller, så det er nemt at se, hvem der er hvor, og hvad de arbejder på.

     

    Tidsregistrering

  • Håndtering af ferie, sygefravær eller sidste-øjebliks-ændringer har aldrig været nemmere. Lad medarbejdere bytte vagter, mens ledere kan godkende dem på farten – så alle forbliver tilfredse, og arbejdsflowet kører stabilt.

     

    Fraværshåndtering

  • Få øjeblikkelige notifikationer, når der opstår skema-konflikter, hvileperioder er for korte, eller noget ikke stemmer. Ideelt til boligforeninger – det sikrer, at alt forløber glat, og at teamet forbliver udhvilet og klar.

     

    Kommunikationsværktøjer

  • Få fuldt overblik over, hvordan jeres ressourcer bruges, med klare data om timer, fravær og bemanding pr. lokation. Træf smartere beslutninger, spar omkostninger, og hold driften kørende effektivt.

     

    Analytics og BI

Værdifulde værktøjer til alle roller i din virksomhed

Fra ejendomsinspektører til viceværter og administratorer – vores værktøjer hjælper alle med at holde sig organiserede og opdaterede. Planlæg vagter, følg op på opgaver, og sørg for, at hver rolle fungerer problemfrit med klart overblik over hele teamet.
  • Få fuldt overblik over bemanding og opgaver. Spar tid med automatiserede processer til tidsregistrering og løn. 

  • Se dine vagter på mobilen, og registrér arbejdstid med få klik. Få besked om akutte opgaver direkte i appen. 

  • Hold styr på arbejdsopgaver og arbejdstid. Byt vagter med kolleger, hvis behovet opstår. 

  • Automatiser lønprocesser, og sikr korrekt dokumentation af arbejdstid og fravær. Overhold lovgivning og regler uden besvær. 


Lad os finde den rette løsning til dig

Det hele starter med at forstå dine behov – og dit mål. Vores team af specialister er klar til at lytte.

brandmark