







Tid til bedre planlægning i detail
-
Opret hurtigt vagtplaner tilpasset butikkens størrelse og behov med fleksible skabeloner.
-
Giv medarbejderne mulighed for selv at bytte vagter i appen, så du undgår unødvendig administration.
-
Præcis tidsregistrering sikrer korrekt løn og sparer dig for manuelle opdateringer.
-
Få besked, hvis der opstår overlap eller konflikter i vagtplanen.
-
Få styr på ferie, sygdom og andet fravær med nem adgang til dokumentation.
Værdifulde værktøjer til alle roller i din virksomhed
-
Hold overblik over bemandingen, og få mere tid til dine kunder. Med automatiserede lønoutputs slipper du for manuelle fejl.
-
Opret vagtplaner hurtigt med skabeloner, og justér nemt bemandingen ved travle perioder, udsalg eller ferie.
-
Nem adgang til vagtplanen på mobilen, så du altid ved, hvornår du skal møde. Registrer arbejdstid med få klik, og byt vagter direkte i appen.
-
Spar tid på manuelle processer med automatisk synkronisering til lønsystemet. Al data gemmes sikkert og opfylder kravene til dokumentation.





Book en demo
Få en times gratis møde, og oplev hvordan Timegrip kan hjælpe dig med at spare tid, reducere omkostninger og optimere din daglige drift:
- Vagtplanlægning og medarbejderstyring
- Tidsregistrering, ferie og fravær
- Operations, HR resourcer og indsigt
Tilpasset din virksomheds behov. Vi kontakter dig hurtigst muligt.
Er du allerede kunde? Så kontakt support her: