Med Timegrip får du
fleksibel vagtplanlægning hurtig fraværshåndtering præcis tidsregistrering
Optimer workforce management med Timegrip. Effektiv vagtplanlægning, realtidssporing og fraværshåndtering - skræddersyet til den dynamiske detailbranche.
En smilende supermarkedsmedarbejder i en blå skjorte og forklæde bruger en digital tablet til at tjekke lagerbeholdningen, mens hun arbejder i butiksgangen.

Tid til at optimere din arbejdsstyrke


Nøglepunkter

Effektiv og nem vagtplanlægning hver eneste dag

Med Timegrip får du fuld kontrol over butikkens drift. Du kan hurtigt oprette vagtplaner, sikre korrekt tidsregistrering og justere bemandingen efter behov.
To smilende butiksmedarbejdere arbejder sammen ved en butikdisk og bruger en bærbar computer til at administrere lager og salg omgivet af keramikprodukter.
To smilende butiksmedarbejdere arbejder sammen ved en butikdisk og bruger en bærbar computer til at administrere lager og salg omgivet af keramikprodukter.
To smilende butiksmedarbejdere arbejder sammen ved en butikdisk og bruger en bærbar computer til at administrere lager og salg omgivet af keramikprodukter.
To smilende butiksmedarbejdere arbejder sammen ved en butikdisk og bruger en bærbar computer til at administrere lager og salg omgivet af keramikprodukter.
To smilende butiksmedarbejdere arbejder sammen ved en butikdisk og bruger en bærbar computer til at administrere lager og salg omgivet af keramikprodukter.
To smilende butiksmedarbejdere arbejder sammen ved en butikdisk og bruger en bærbar computer til at administrere lager og salg omgivet af keramikprodukter.

Tid til bedre planlægning i detail

Timegrip hjælper dig med at få overblik over bemandingen og sikre, at hverdagen i butikken kører problemfrit:
  • Opret hurtigt vagtplaner tilpasset butikkens størrelse og behov med fleksible skabeloner.

  • Giv medarbejderne mulighed for selv at bytte vagter i appen, så du undgår unødvendig administration. 

  • Præcis tidsregistrering sikrer korrekt løn og sparer dig for manuelle opdateringer. 

  • Få besked, hvis der opstår overlap eller konflikter i vagtplanen. 

  • Få styr på ferie, sygdom og andet fravær med nem adgang til dokumentation. 

Værdifulde værktøjer til alle roller i din virksomhed

Fra butiksgulvet til kontoret understøtter vores værktøjer alle roller i detailhandlen. Medarbejdere får nem adgang til vagtplaner, ledere kan hurtigere lave godkendelser, og HR kan effektivisere compliance. Arbejd smartere på alle niveauer.
  • Hold overblik over bemandingen, og få mere tid til dine kunder. Med automatiserede lønoutputs slipper du for manuelle fejl. 

  • Opret vagtplaner hurtigt med skabeloner, og justér nemt bemandingen ved travle perioder, udsalg eller ferie. 

  • Nem adgang til vagtplanen på mobilen, så du altid ved, hvornår du skal møde. Registrer arbejdstid med få klik, og byt vagter direkte i appen. 

  • Spar tid på manuelle processer med automatisk synkronisering til lønsystemet. Al data gemmes sikkert og opfylder kravene til dokumentation. 

 En velorganiseret supermarkedsgang med en leder, der overvåger driften for at sikre effektiv butiksstyring.
To butiksmedarbejdere arbejder ved en disk, hvor en kvinde holder en tablet og peger på en computerskærm, mens de diskuterer salg eller lagerstyring.
 En venlig butiksmedarbejder hjælper en kunde med at vælge friske økologiske produkter og forbedrer kundeoplevelsen.
En cafémedarbejder i forklæde og en ejer gennemgår økonomiske dokumenter sammen på en bærbar computer i en moderne café.

 

Book en demo

 

en times gratis møde, og oplev hvordan Timegrip kan hjælpe dig med at spare tid, reducere omkostninger og optimere din daglige drift:

 

  • Vagtplanlægning og medarbejderstyring
  • Tidsregistrering, ferie og fravær
  • Operations, HR resourcer og indsigt

 

Tilpasset din virksomheds behov. Vi kontakter dig hurtigst muligt.

 

 

Er du allerede kunde? Så kontakt support her:

Kontakt support