







Tid til bedre styring af medarbejdere
-
Opret vagter hurtigt, og tilpas dem efter dagens aktiviteter.
-
Tilkald ekstra personale ved akutte behov eller spidsbelastninger.
-
Sikrer korrekt løn og dokumentation af arbejdstid.
-
Få besked om potentielle konflikter i vagtplanen.
-
Håndter vagter på tværs af flere lokationer fra ét system.
Rollebaserede løsninger
-
Få et samlet overblik over bemandingen, og tilpas hurtigt ved behov. Spar tid med automatiserede lønoutputs og nem tidsregistrering.
-
Planlæg vagter til specifikke events nemt med skabeloner, og håndter hurtigt akutte ændringer i bemandingen.
-
Få adgang til dine vagter direkte i appen, og registrér arbejdstimer med få klik. Byt vagter med kolleger, når det er nødvendigt.
-
Hold styr på dine opgaver og arbejdstid. Få opdateringer om vagtplanændringer i realtid.
-
Automatiser lønprocesser, og få fuldt overblik over arbejdstid og fravær. Sikrer compliance med arbejdstidsregler og korrekt dokumentation.






Book en demo
Få en times gratis møde, og oplev hvordan Timegrip kan hjælpe dig med at spare tid, reducere omkostninger og optimere din daglige drift:
- Vagtplanlægning og medarbejderstyring
- Tidsregistrering, ferie og fravær
- Operations, HR resourcer og indsigt
Tilpasset din virksomheds behov. Vi kontakter dig hurtigst muligt.
Er du allerede kunde? Så kontakt support her: