
Projektbaseret tidsregistrering – Fleksibilitet og overblik for medarbejderne
Med projektbaseret tidsregistrering får du fuldt overblik over arbejdstimer fordelt på specifikke projekter, opgaver eller afdelinger.
Hver enkelte medarbejder kan nemt registrere tid direkte i systemet, hvilket mindsker lønfejl. Automatisk planlægning gør det let at oprette vagtplaner, hvor medarbejdere kan bytte vagter efter behov, uden at det skaber administrativt besvær og går ud over deadlines.
Vagtplanen opdateres i realtid, så både ledere og medarbejdere altid har adgang til de nyeste ændringer. Optimer din drift med et tidsregistreringssystem, der understøtter smartere planlægning og effektivt projektarbejde, så du kan fokusere på det, der virkelig betyder noget.


Tid til smartere projektstyring
-
Medarbejdere kan registrere tid på både hovedprojekter og underopgaver, hvilket sikrer en præcis opgørelse af ressourceforbruget. Bevar overblikket over vagter, bemanding og vagtbytte med ét klik.
-
Dine medarbejdere kan registrere deres tid via både terminaler på arbejdspladsen og browseren, hvilket gør det nemt også at arbejde hjemmefra eller fra fjerne lokationer. Dine medarbejdere kan tilgå deres vagtplan online med fuldt overblik over vagter, vagtbytte og fravær.
-
Alle registreringer opdateres automatisk i systemet, så du altid har adgang til de nyeste data. Ved at udnytte automatisk vagtplanlægning kan du tilbyde vagter til medarbejderne og planlægge en bedre vagtplanlægning, der sikrer, at alle behov bliver opfyldt.
-
Generér skræddersyede rapporter, der kan bruges til at evaluere projektforløb og træffe datadrevne beslutninger, så medarbejderne kan optimere vagtplanlægningen af kommende projekter.





0
%
Færre fejl i opgave- og tidsfordeling
0
%
Øget medarbejderproduktivitet med fleksibel tidsregistrering
0
%
Hurtigere beslutningstagning med realtidsadgang til opdaterede data

Vi arbejder for bedre arbejdsdage
