Sådan fungerer vagtdækningsmodulet i praksis
-
Når der er behov for ekstra bemanding, oprettes ledige vagter direkte i systemet og vises på appen. Ledere kan vælge at tilføje specifikke detaljer om vagten, såsom arbejdsopgaver, lokation og varighed.
-
Via appen får medarbejdere hurtigt overblik over ledige vagter, filtreret efter lokation og arbejdstype. De kan se detaljer som tidsrum, sted og krav, før de vælger at acceptere.
-
Medarbejdere kan med få klik acceptere vagter, der passer til deres tidsplan. Systemet håndterer automatisk, at vagter ikke overlapper, og at arbejdsregler overholdes.
-
Når en vagt accepteres, opdateres vagtplanen automatisk. Derudover modtager medarbejderen en notifikation, så de er opdateret om deres nye vagt.
-
For at gøre det mere attraktivt for medarbejdere at tage en akut vagt, kan du som planlægger tilbyde hurtig udbetaling for den pågældende vagt – eksempelvis allerede næste bankdag.
0
+
Overenskomster håndteret pr. organisation
0
%
Færre fejl med regler og aftaler
0
%
Mere effektiv compliance-planlægning